Pet Shop ve Mama

Kedi ve Köpek Mama ve Petshop Malzemesi Hizmetleri Avcılar Lima Veteriner Kliniğimiz’de sağlıklı kedi ve köpekler için mama ile konserve çeşitlerini, teşhis edilmiş hasta kedi ve köpekler için de diyet mama satışlarımız mevcuttur. Kediler için tuvalet kabı (wc kabı), kürek, mama kapları, kristal kum, topaklaşan kum gibi bir çok Petshop malzemesi bulunmaktadır. 7/24 Acil Veteriner Kliniğimiz ‘de sizlere hizmet vermekteyiz.

A- Kedi ve Köpek Mama Çeşitleri
Kedi ve köpeklerin sağlıklı,dengeli veya mevcut bir hastalığın tedavisinde destekleyici olarak kullanılan hazır ve değerlerini bildiğimiz ürünlere diyoruz. Mamalar regular ve prescristion iki ana başlıkta oluşturabiliriz. Bu iki ama başlığın alında kuru mama , konserve mama ve punch mama gibi sınıflandırabiliriz.

a-) Kuru Mama: Su oranın az, saklama koşullarının daha uzun, günlük besleme maliyetinin daha uygun olduğu, hızlı,sağlıklı ve korumanın daha kolay olduğu bir sunum şekildir.

b-) Konserve Mama: Su oranın kuru mamaya göre daha yüksek. Belirli ölçü ve kaplarda sunulan. Daha lezzetli, gün içinde tüketilmesi gereken. Günlük porsiyonlar şeklinde sunulan bir mama çeşididir.

c-) Punch Mama: Su oranı kuru mamaya göre daha yüksek, içinde parça et ve dilimler bulunan daha lezzetli gün içinde tüketilmesi gereken. Günlük porsiyon içinde sunulan bir mama çeşididir.

A - Regular mama Kedi ve köpeğinizde herhangi bir hastalık bulunmayan, kısırlaştırma uygulanmamış, operasyon olmamış, veteriner hekiminizin uygun gördüğü sürece kullanılan mama türüdür.

- Kitten (Yavru Kedi) Mama: 1-12 aylık kedilerin kullandığı mama çeşididir.
- Puppy (Yavru Köpek) Mama: 1-12 aylık köpeklerin kullandığı mama çeşididir.
- Adult (Yetişkin) Mama: 1-7 yaş kedi ve köpeklerine özel kullanılan mama çeşididir.
- Senior (Yaşlı) Mama: 7 ve üstü kedi ve köpeklerin kullandığı mama çeşididir.

Avcılar Lima Veteriner Kliğin’de bulunan mama markaları
- Royal Canin kedi ve köpek mamaları
- N/D Mama kedi ve köpek mamaları
- BritCare kedi ve köpek mamaları
- Hill’s kedi ve köpek mamaları
- Monge kedi ve köpek mamaları
- HappyDog ve HappyCat köpek ve kedi mamaları
- Proplan kedi ve köpek mamaları

B - Prescristion Kedi ve Köpek Mamaları
Kedi ve köpeklerin veteriner hekim muayenesi ve laboratuvar sonuçlarına göre tedaviyi desteklemek amacıyla önerdiği bir mama sınıfıdır. Gastrointestinal Mama : Sindirim problemi yaşayan kedi ve köpeklerde önerilir.

- Strutive Mama: İdrar tahlilinde Struvite taşlarını teşhisinde önerilir.
- Strutive Management: Sturivite Tedavisi sonrası önerilen mamadır.
- Cardiac Mama: Kalp ve dolaşım sisteminde önerilen mamadır.
- Obesity Mama: Obez hayvanlarda önerilen bir mamadır.
- Hairball Mama: Kabız ve tüy topakaları bağırsak tıkanıklarında önerilen bir mamadır.
- Diabetic Mama: Şeker hastalığı teşhisi konulmuş hayvanlarda önerilir.
- Renal Mama: Böbrek yetmezliği tedavisinde önerilen bir mama türüdür.
- Ultrahypo Mama: Deri hastalıklarında ve alerji durumlarında önerilen mamadır.
- Oxalate Mama: Oksalat taşları tedavisinde önerilen mama türüdür.
- Neutered Young Male : Kısırlaştırılmış genç erkek kedilerdir önerilen mamadır.
- Neutered Young Female: Kısırlaştırılmış genç kedilerde önerilen mamadır.
- PediatricGrowt.: 4-12 aylık yavru kedilerde önerilen mamadır.
- Pediatric Weaning: 1-4 aylık yavru kendilerde önerilen mamadır.
- A/D Hill’s Mama Konserve: İştahsız ve post-operatif müdehale sonrası verilen konserrve mama

B-) Kedi ve Köpek Petshop Malzemeleri
Avcılar Lima Veteriner Kliniğimiz ‘de tasma, mama kabı, tuvalet kapları, kedi kum küreği, taşıma kabı, kedi ve köpek ödül yiyecekleri gibi bir çok hizmetleri sizlere sunmaktayız.

C-) Kedi Kumları
- Kristal Kum: İdrarı absorbe (emme) oranı oldukçta yüksektir. Temizlenmesi kolaydır. Sanayi ürünü olduğu için kimyasal bir kokusu mevcut dikkatli kullanılmalıdır.
- Topaklaşan Kum: İdrarı yaptığı zaman kum topaklaşır. Kürek yardımı ile atılması kolaylaşır. Daha doğal ve kimyasal özelliği azdır.