Makale Yazıları

Feline Calis Virüsü (FCV) Nedir?

20.11.2021
Kedi Calis Virüsü (FCV), kedi familyasında yaygın görülmektedir. Bu enfeksiyon kedilerde genellikle akut veya kronik olarak seyretmekte ve kedilerde üst solunum yolu enfeksiyonuna neden olmaktadır. Bu hastalıkla birlikte ağız hastalıkları da gözlemlenmektedir.
Covid-19 ve FIP Hastalığı

20.11.2021
Koronavirüsler daha öncesinde de var olan ve insanlara zararsız olduğu düşünülen virüslerdir. Sars ve Mers virüslerinden sonra,Aralık ayında bir pandemi ile tekrar ortaya çıkan koronavirüsler dünyayı tehdit etmiş ve insanları da zor durumda bırakmıştır.
Kediler İçin Neden Malt Kullanılır?

13.10.2021
Öncelikle kediler hepimizin bildiği gibi en temiz canlılardır. Kendilerini sürekli temizlerler. Bunu da kendilerini yalayarak yaparlar. Anatomik yapıları, vücutlarının tamamını yalamalarına müsaittir. Kediler temizlendiğinde sağlıklı olmayan tüyler dökülmektedir.
Köpeklerde Safra Kesesi Hastalıkları

13.10.2021
İnsanlarda ve hayvanlarda safra kesesi taşlarının safra kesesi duvarında yangıya neden oldukları belirtilmektedir. Safra kesesi, karaciğerin yanında bulunmaktadır. Karaciğerde oluşan safranın, safra kanalı aracılığıyla bağırsaklara bırakılmadan önce tutulduğu yerdir safra kesesi.
Köpek Gençlik Hastalığı (Distemper) Nedir?

18.09.2021
Köpeklerdeki distemper virüsü, halk arasında köpeklerde görülen gençlik hastalığı olarak geçmektedir. Köpeklerde görülen bu gençlik hastalığı son derece bulaşıcı ve ölümcül bir hastalıktır. Hastalık en çok 3-6 ay arası yavrularda görülmekle birlikte yavruyken aşılanmamış tüm köpekler risk altındadır.

0541 733 3435 - info@limavet.com