Makale Yazıları

Kedilerde Aspirin Zehirlenmesi

17.01.2021
Aspirin ya da Paresetamol gibi ilaçları kullanarak durumu kurtarmaya çalışırlar. Kedi ve köpeklerde kullanılmaması gereken. Toksik ilaç gurubundadır. Küçük dozları bile ölüme götürebilir.
Dişi Kedilerde Kısırlaştırma Operasyonu

17.01.2021
Dişi Kısırlaştırma operasyonu (Ovariohisterektomi) : Dişi kedilerin üreme( reprodüktif) faaliyetlerinin ve kızgınlık belirtilerinin (çiftleşme belirtileri) ortadan kaldırılması için yapılan operasyona denilir.
Covid-19 yada Yeni Tip Corona Virüsü (Korona) kedi ve köpeklere bulaşır mı?

26.04.2020
Dünya genelinde pandemik olarak kabul edilen yeni tip corona virüsü tüm dünyayı ve insanları zor durumda bıraktı. Bir çok kişiye hızlıca bulaşan bu hastalık bir çok kişiyi hastalandırıp, ölümlere kadar götürdü. Bu süre zarfı içinde alınan yollar biraz olsun umut verici olsa da insanlar panikleyip farklı düşünceler içinde bulunup yanlış karar almasına da sebebiyet verebilir. Peki bu yanlış kararlar nelerdir?
Diyafram Fıtığı

24.11.2020
Diyafram zarı dediğimiz anatomik yapının en önemli görevlerinden biri: thoracal (göğüs bölgesi) bölgedeki organ ve yapıları, abdomen (karın bölgesi) bölgesinde ki organ ve yapıları birbirinden ayıran yapıya denir. Diğer önemli görevi de soluk alıp-vermede solunum organlarına yardımcı olur.
Dişi kedim kızgınlıkta mı? Belirtileri nelerdir? Nasıl anlarım?

24.11.2020
Dişi kedimin kızgınlığa girdiğini nasıl anlarım? Dişi kedim kızgınlıkta mı? Dişi kediler; Mevsime bağlı poliöstrik hayvanlardır. Peki, ne demek bu? Belirli mevsimlerde gebe kalmadığı sürece birkaç östrus gösterebilen hayvanladır. Daha özetlersek tür ve ırkına özgü belirli mevsimlerde kediler birden fazla kızgınlık belirtileri gösterir.

0541 733 3435 - info@limavet.com