Sunduğumuz Hizmetler

Muayene

Avcılar Lima Veteriner Kliniği’nde; kedi, köpek, tavşan, süs kuşları gibi birçok evcil hayvanın muayeneleri yapılmaktadır. Semptom ve analizlerin eşliğinde teşhis için gerekli tüm cihazlar mevcuttur. Veteriner Hekimlerimiz uygun gördüğü test ve laboratuvar sonuçları ile teşhise gitmeyi amaçlamaktadırlar.

Aşı Uygulaması

Avcılar’da bulunan Lima Veteriner Kliniği’nde evcil hayvanların güncel ve gerekli aşılamaları yapılmaktadır. Aşıları yapılan canlıların gerekli evrak (karne, pet pasaport) ve programlara kayıtları alınmakta, gerekli olan diğer aşıların takiplerini sizin yerinize kliniğimiz yapmaktadır.

Mikroçip Uygulaması

Hizmetler ve ürünler sayfasında yer alan açıklama kısmı kesinlikle boş bırakılmamalıdır. Potansiyel müşterileriniz web sitenizi ziyaret ettiklerinde, satın alma kararlarını etkileyen en önemli unsurlardan biri hizmet ve ürün açıklama yazısından etkilenip etkilenmedikleridir.

Görüntüleme ve Röntgen

Teşhis edilmesi zor vakalarda, çıplak gözle görülmekte zorluk çeken olgu ve vakalarda, gebelik teşhisi, kırık ve yumuşak doku zedelenmelerinde, tümör olgularında, abdomen muayenesinde, böbrek ultrason muayenesinde yardımcı cihazlardan faydalanarak doğru teşhise gitmeyi amaçlayan Avcılar Lima Veteriner Kliniği bir vizyona sahiptir.

Laboratuvar

Avcılar Lima Veteriner Kliniğimizde kedi ve köpeklere spesifik cihazlar kullanılmaktadır. Doğru teşhisler için kedi ve köpeklerin enzim ve kan değerlerine göre analizlerimizi gerçekleştirmekteyiz. Kedi ve köpeklerde teşhise gitmek oldukça zordur.

Cerrahi Operasyonlar

Lima Veteriner Kliniği bünyesinde, kısırlaştırma ve sezeryan operasyonları, ortopedik operasyonlar, yumuşak doku operasyonları...

Kuaför Hizmetleri

Kedi ve köpeklerinizin tüy ve deri problemlerine önce muayene edip uygun gördüğümüz taktirde traşlarını yapıyoruz. Kedi ve köpeklerin en büyük problemleri traş ve tüy kesimi sırasında sakin durmamaları, hareket etmeleri ve agresyonlarıdır. İlk traşlarını ve aşılamalardan ilk tanışma önemlidir.

Pet Shop ve Mama

Avcılar Lima Veteriner Kliniğimiz’de sağlıklı kedi ve köpekler için mama ile konserve çeşitlerini, teşhis edilmiş hasta kedi ve köpekler için de diyet mama satışlarımız mevcuttur. Kediler için tuvalet kabı (wc kabı), kürek, mama kapları, kristal kum, topaklaşan kum gibi bir çok Petshop malzemesi bulunmaktadır. 7/24 Acil Veteriner Kliniğimiz ‘de sizlere hizmet vermekteyiz.